Medewerker in de kijker

Napoleon Games heeft heel veel medewerkers die ervoor willen zorgen dat elke klant de tijd van zijn leven heeft. Daarom lanceren we de rubriek ‘Medewerker in de kijker’. In deze rubriek stellen we een medewerker van Napoleon Games aan jullie voor. Dit kan iemand zijn  die in het Casino werkt of achter de schermen alles in orde brengt. Want achter elke actie, achter elk spel Blackjack, achter de kassa of achter de receptie, zit iemand van vlees en bloed die alles in goede banen leidt. Voor deze eerste editie van ‘Medewerker in de kijker’ stellen we graag onze Marketing & Events coördinator Deborah Geeraerts voor.

Hallo Deborah, stel jezelf eventjes kort voor.
Mijn naam is Deborah Geeraerts, ik ben 27 jaar en afkomstig uit Affligem. Ik heb Hotelmanagement en Eventsmanagement gestudeerd en ben nu Marketing & Events coördinator bij Napoleon Games.

Kan je jouw functie wat toelichten?
Mijn functie valt onder de afdeling offline marketing die de Casino’s en Arcades van Napoleon Games ondersteunt. Mijn job focust zich vooral op de marketing en de evenementen die zich afspelen in de speelzaal van de Casino’s. Dit houdt voornamelijk in dat ik verantwoordelijk ben voor de uitrol van de verschillende acties en events in het Casino. Operationeel moet ik alles opvolgen en zorg ik ervoor dat iedereen die betrokken is, de juiste instructies heeft gekregen. Om alles goed te kunnen opvolgen, ben ik twee dagen per week aanwezig in Grand Casino Knokke en één dag per week in Grand Casino Middelkerke. Daarnaast werk ik ook vanop het hoofdkantoor waarbij we met het marketingteam en de directeurs samenzitten om de toekomstige acties te bespreken.

Met andere woorden, jij vormt een soort van brug tussen het hoofdkantoor en de Casino’s?
Ja, dat kan je misschien wel zeggen. Omdat ik vaak ‘on the field’ werk, heb ik ook veel voeling met de klanten, het personeel en de directie. Ik luister naar hun ervaringen, opmerkingen en suggesties en kan dit dan ook vlotter doorgeven aan het marketingteam. Van daaruit vertrekken we dan om de beleving van de klant te maximaliseren.

Wat deed je voor je bij Napoleon Games werkte?
Ik heb altijd in hotels gewerkt. Mijn vorige functie was Meeting & Events coördinator in het Van Der Valk Brussels Airport Hotel. De focus van mijn taken lag eerder bij de Sales: ik moest met andere woorden de zalen op een correcte manier verkopen. Daarbij moest ik alles grondig opvolgen, van offerte tot facturatie. Belangrijk hierbij is om hospitality in het leven te brengen en te houden: niets is te veel, klant is koning en we willen een wow-factor creëren zodat tevreden klanten terugkeren.

Je kan het eigenlijk deels vergelijken met je huidige functie?
Een hotel is eigenlijk wel voor een stuk te vergelijken met een Casino. Je wil dat de klanten een goede tijd beleven en de tijd van hun leven hebben op het moment van hun aanwezigheid. Ik neem mijn voorkennis van hospitality zeker mee in mijn huidige job. Iedereen is belangrijk, of het nu gaat om een speler die vijf of duizend euro op tafel legt. Natuurlijk moet je wel weten hoe je met iedere persoon moet omgaan want iedereen is uniek. Maar uiteindelijk moeten ze allemaal een wow-ervaring krijgen in het Casino. Op die manier creëer je ambassadeurs van het Casino die graag terugkeren en die het Casino zullen aanbevelen bij hun vrienden.

Nog een laatste vraag, waarvoor kunnen de mensen jou aanspreken?
Alles. (lacht) Klanten kunnen me eigenlijk voor zo goed als alles aanspreken als ik in het Casino ben. Eigenlijk kunnen ze me zien als een soort pilaar waar ze alles tegen kunnen zeggen. Natuurlijk vervang ik niet het personeel dat er elke dag staat of de directeur van het Casino, maar soms is het gemakkelijker om iets aan te kaarten bij een persoon die niet dagdagelijks aan het Casino gebonden is. Als er bijvoorbeeld zaken zijn die voor verbetering vatbaar zijn of er komt feedback over evenementen of bijhorende reclame, dan hoor ik dat graag. Ook al is het soms eens minder positieve kritiek, uit alles kunnen we leren opdat we ons werk alleen maar zouden kunnen verbeteren.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Registreer je hieronder en blijf op de hoogte van onze nieuwste acties. Mis geen enkele kans om mooie prijzen te winnen!