Medewerker in de kijker

Napoleon Games heeft heel veel medewerkers die ervoor willen zorgen dat elke klant de tijd van zijn leven heeft. Daarom lanceerden we in de vorige editie van de Casino News de rubriek ‘Medewerker in de kijker’. In deze rubriek stellen we een medewerker van Napoleon Games aan jullie voor. Dit kan iemand zijn die in het Casino werkt of achter de schermen alles in orde brengt. Want achter elke actie, achter elk spel Blackjack, achter de kassa of achter de receptie, zit iemand van vlees en bloed die alles in goede banen leidt. Voor de tweede editie van ‘Medewerker in de kijker’ stellen we graag Sandra Vandepoel voor, slotverantwoordelijke in Grand Casino Middelkerke.

Hallo Sandra, stel jezelf eventjes kort voor.

Mijn naam is Sandra Vandepoel, ik ben 44 jaar en afkomstig uit Oostende. Ik ben senior slotverantwoordelijke in Grand Casino Middelkerke. Tijdens mijn vrije tijd lees ik enorm graag en daarbij is de uitvinding van de e-reader een zegen geweest voor mij.

Kan je jouw functie wat toelichten?

Als Senior Slotverantwoordelijke ben ik verantwoordelijk voor zo goed als alles wat te maken heeft met de slotmachines in het casino. Ik zorg ervoor dat alle slots correct werken en los kleine technische problemen op. Als er bijvoorbeeld een defect lampje is of een knop of voeding moet vervangen worden, zorg ik ervoor dat dit zo snel mogelijk gebeurt. Daarbij sta ik in nauw contact met onze eigen technische dienst alsook met de externe techniekers van DRGT die de slotmachines onderhouden. Speluitleg geven aan nieuwe en bestaande klanten behoort eveneens tot mijn takenpakket en vind ik het belangrijkste aspect van mijn job. Bij de introductie van de Loyalty kaart was en ben ik nog steeds een aanspreekpunt om het gebruik, de voordelen en de mogelijkheden van de kaart uit te leggen.

Wat deed je voor je bij Napoleon Games werkte?

Al sinds mijn 18 ben ik beginnen werken in de horeca. Ik heb gewerkt bij Wagon Lits, de catering service aan boord van de RMT Ferry’s, het ter ziele gegane Ostend-Dover. Ik heb ook gewerkt voor de catering firma P&D die onder andere de feestzaal in Brouwerij Rodenback uitbaatte. Huwelijken, walking dinners en andere evenementen heb ik dus helpen verzorgen. Eigenlijk komt het er heel vaak op neer dat ik ten dienste sta van de klant en die ervaringen heb ik ook meegenomen naar mijn huidige job. In 2004 ben ik gestart als slotattendant bij NV Micas om in 2012 te promoveren naar Senior slotattendant vooraleer ik Senior Slotverantwoordelijke werd bij Napoleon Games.

Wat maakt jouw werk als slotverantwoordelijke interessant?

De vernieuwing in de sector is een uitdaging. Toen ik begon als slotattendant werkten we nog met munten vooraleer er werd overgeschakeld naar ticketjes (of de TITO’s). Ondertussen is de Loyalty kaart ook geïntroduceerd en moeten wij ook zelf op de hoogte blijven van alle vernieuwingen. Want uiteraard moeten wij de nieuwe snufjes onder de knie hebben zodat we alles goed kunnen uitleggen aan de klanten. De dankbaarheid die je dan terugkrijgt van je klanten is daarbij enorm belangrijk. Bovendien is er in mijn job als slotverantwoordelijke heel veel variatie. Geen dag is hetzelfde want ik heb wel altijd iets te doen.

Nog een laatste vraag, waarvoor kunnen de mensen jou aanspreken?

Ik sta ten dienste van de klant dus vragen staat altijd vrij. Voor zo goed als alles dat gerelateerd is aan de slotmachines, kunnen de klanten bij mij terecht. Klanten die dankbaar zijn voor de hulp die ik hen heb aangeboden, geven mij ongelooflijk veel voldoening. Klanten die een toffe avond beleven in het casino en tevreden naar huis gaan, zijn een van de belangrijkste drijfveren waarom ik mijn job graag doe.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Registreer je hieronder en blijf op de hoogte van onze nieuwste acties. Mis geen enkele kans om mooie prijzen te winnen!

Door me in te schrijven, accepteer ik de Privacy Policy. Je kan je altijd uitschrijven.