De Duty Managers aan het woord

Grand Casino Knokke en Grand Casino Middelkerke. Twee verschillende Casino’s, twee verschillende werelden. Maar toch zijn er heel wat gelijkenissen terug te vinden in de beide Casino’s. Véronique Seels en Yves Janssen, duty managers van respectievelijk Grand Casino Knokke en Middelkerke, geven graag een woordje uitleg.

Dag Véronique en Yves, kunnen jullie de lezers wat meer vertellen over jullie Casino?
Véronique (Knokke): Grand Casino Knokke is een prestigieus Casino met een ongelooflijk rijke geschiedenis. Het heeft een mooie, ruime speelhal en verschillende grote zalen die een zekere grandeur uitstralen. We willen die uitstraling ook doorgeven aan onze klanten. We willen onze klanten soigneren en hen keer op keer een vermakelijke avond aanbieden. Om dit te verwezenlijken, bieden we onze klanten heel wat variatie in het spelaanbod aan. Grand Casino Knokke wordt een soort van ‘Social meeting point’ waarbij de bezoekers niet alleen willen spelen, maar echt willen samenkomen omwille van de beleving in het Casino.
Yves (Middelkerke): Ook wij kunnen in Grand Casino Middelkerke spreken van een soort ontmoetingsplaats. Het Casino is een soort smeltkroes van verschillende regio’s geworden die samenkomen om een leuke tijd te beleven. In Grand Casino Middelkerke heerst er een huiselijke sfeer en we willen onze klanten een veilig en geborgen gevoel geven. Na verloop van tijd leren onze vaste klanten elkaar ook beter kennen en kan je bijna spreken van ‘one big, happy family’.

Waarom moeten de mensen precies naar jullie Casino komen?
Véronique: Omwille van het warme onthaal en de service die wij aanbieden. Bij ons staat de speler centraal en is de klant koning. We willen kwaliteit voor de spelers voorzien in Grand Casino Knokke. Om dit te realiseren brengen we heel wat diversiteit en bieden we onze gasten tal van voordelen aan.
Yves: Dat is eigenlijk in lijn met het antwoord op de vorige vraag: de herkenning en erkenning van de klanten. Mensen worden persoonlijk aangesproken en er is een warme sfeer. Jong en oud kunnen eventjes de Tour de France mee volgen en erna zitten ze gezellig verzonken in hun eigen spel. Je kan het bijna vergelijken met een dorpscafé waar iedereen zich op zijn gemak voelt. Ook de inrichting is zo geplaatst dat iedereen overal bij betrokken is en je een overzicht hebt over de hele speelzaal. De slotmachines staan in een ronde waardoor de mensen kunnen rondlopen en eventjes een babbeltje slaan. Centraal staan de live tables zodat de mensen het spel ook kunnen mee volgen zonder dat ze de spelers storen.

Wat zijn de plannen voor de toekomst?
Véronique: Ik zou graag Grand Casino Knokke terug op de kaart zetten en de grandeur van vroeger opnieuw realiseren. Daarom wil ik ook een volledig nieuwe wind door het Casino laten blazen op basis van constructieve kritieken van de klanten. Het wordt een nieuwe wijze van werken waarbij de klant op de eerste plaats komt. Ook klanten die vroeger kwamen, wil ik opnieuw overtuigen om langs te komen want het spelaanbod groeit en de service wordt er alleen maar beter op.
Yves: Wij zitten sowieso nog twee jaar in het Casino aan de Westendelaan voor het nieuwe Grand Casino Middelkerke aan de dijk wordt gebouwd. Ons Casino zit nu in een overgangsfase waarbij we de mensen laten weten waarvoor Napoleon Games staat. Maar ondertussen gaan we onze vaste klanten dagdagelijks blijven soigneren en ons cliënteel uitbreiden. Dit doen we door de programmatie aan te passen aan de noden van de klant. Ook komt er een nieuwe keuken waarbij we meer het gevoel van de Zee erin willen verwerken.

Kan je jullie Casino beschrijven in drie woorden?
Véronique: Charmante, glamoureuze dame
Yves: Warme, gezellige familie

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Registreer je hieronder en blijf op de hoogte van onze nieuwste acties. Mis geen enkele kans om mooie prijzen te winnen!